Hudba, ktorá poteší aj po 20 rokoch

Pri prehrávaní hudby z Youtube som si spomenul na to, ako som vo veku 14 rokov šalel, keď v rádiu išla Nirvana. Ako som žiaril šťastím, keď som si na trhoch v Nowom Targu kúpil svoju prvú poľskú “originálnu” kazetu (tuším za 40 korún) – Nevermind – a celú cestu domov počúval, dokonca som v tom rachote dokázal aj zaspať.

Keď o 2 roky neskôr vyšiel album Unplugged, dokázal som ho počúvať stále dookola celé hodiny, až kým magnetofón nežul pásku. Moja matka tvrdila, že o 20 rokov už takú hudbu počúvať nebudem. Mýlila sa.

Za 20 rokov sa nič nezmenilo – z tejto hudby dokážem šalieť a tešiť sa stále. Užite si aj vy.

This entry was posted in Komentáre. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

